Telefon: +385 43/335-330, Mob: +385 91 61 99 466, Email: info@maletic.eu

Implantacija testis proteza (estetska korekcija nedostatka testisa)

U slučaju da se jedan testis nije uopće razvio (agenezija), ili je operativno odstranjen zbog bolesti, traume ili položaja koji se nije mogao kirurški korigirati, u estetskom smislu dolazi do defekta u skrotalnoj vreći. Takav anatomski nedostatak obično stvara komplekse kod muškaraca koji su u strahu da njihovu manu neće primjetiti školske kolege na tjelesnom odgoju, kod zajedničkih presvlačenja i tuširanja, odnosno seksualna partnerica prilikom spolne igre. Obično se radi o mladiću u pubertetu ili čak nešto mlađima koje roditelji dovode kod liječnika. Njih je s anatomskim nedostatkom upoznao pedijatar ili kirurg koji je operirao dijete i predložio naknadni zahvat ugradnje testis proteze. Ukoliko je ovakva briga roditelja iz bilo kakvog razloga izostala, obično se radi o muškarcima koji su stvorili anatomski kompleks i zbog bojazni da će njihovu manu otkriti partnerica, javljaju se liječniku radi operativne korekcije.

Indikacije

Sva stanja nedostatka jednog testisa u skrotalnoj vreći kao i na taj način prouzročenog defekta.

Prijeoperacijski tijek

U okviru tih priprema provode se uobičajene laboratorijske pretrage krvi i urina te EKG. Lokalno se operacijsko polje mora obrijati te oprati dezinficijensom. Izmjeri se postojeći testis u dvije dimenzije, te na taj način odredi veličine implantata koji će se postaviti.

Anestezija

Zahvat se obično izvodi u općoj endotrahealnoj, ali se može izvesti i u spinalnoj anesteziji.

Operacija

Načini se rez na skrotumu, preparira ležište za implantat, koji se postavi i šavom učvrsti u anatomski odgovarajući položaj. Rana se nakon umetanja proteze zatvori po slojevima resorptivnim koncem, koji će nakon desetak dana sam nestati.

Poslijeoperacijski tijek

Predviđa se oporavak od 24 h u stacionaru, a zatim kućna njega, uz nekoliko dana poštede dužeg hodanja i stajanja. Uputno je prvo vrijeme nositi male slim gaćice. Rana se previja uz prskanje antibiotičnim sprejom.

Komplikacije

Izuzetno su rijetke komplikacije, a eventualno može doći do infekcije ili neodgovarajućeg položaja implantata.

Ožiljak

S obzirom na lokaciju i sam izgled kože skrotalne vreće gotovo je nevidljiv.

Primjeri zahvata:

Naručite se za besplatne konzultacije!

Nudimo stručan savjet i vrhunsku uslugu. Obratite nam se s povjerenjem.